11.02.2011

SAHTE BASKI / FAKE PRINT

Yine bir kadın var aklımda.

There's a woman on my mind again.

Gerçekte bulamadığım... Kendime sığındığım...

That i can not find in the reel world... That i have taken refuge in me.

Bir kadın yazıyorum...

I'm writing a woman...

Sevgilim olsun istiyorum...

I want to have a lover...

Başka bir kalp var düşlediği.

There is another heart she has dreamed.
Satırlarımdan silemiyorum.

I can not erase from my lines.

Bir kadın çiziyorum...

I'm drawing a woman...

Yalnız kalsın istiyorum...

I want her to be alone...

Düşünden çıkaramıyorum adamı.

I can not get the man out of her dream.

Daktilomu kenara koyup buruşturup atıyorum kağıtlarımı.
Tüm kahramanlar ölüyor.
Başlamadan bitiyor yalan hikayem.

I put aside my typewriter, creasing and throwing all my papers.
All the characters die.
My madeup story ends, before i begin it.


COSTUME DESIGN: ESRA ŞENER
PHOTOGRAPHY: ESRA ŞENER
CHARACTERS: MERVE ŞEN
                                     SERHAT ARIKAN
                                RIDVAN TUNA
PLACE: MISIR APARTMENT BUILDING

2 yorum:

  1. yarım kalan ama kendine çeken, sonu birbirinden farklı yorumlamalara ve düş güçlerine açık, sürükleyici bir anlatım ve bununla uyumlu bir görsellik ve hikaye.

    bir kadın, bir "kadın"ı anlatmayı denerse ne olur? ona ne giydirir? ne hissettirir? sevdirir mi, nefret mi ettirir? iyi kalpli mi olur, yoksa acımasız, hoyrat bir benlik mi? zannediyorum cevabı burada. gelecek de daha. daha bu yalnızca "bir kadın düşü"nün, "bir kadın ömrü"nün 1 dakikası, filmin bir karesi. öte yandan, bölük pörçük yakıştırması yapılamayacak kadar da genel ve özet.

    bir düş var gördüklerimde. bir "kadın" var. bir "benliği" var, bir de "dünya"...

    YanıtlaSil
  2. şu belirsizlik hissini tatmana sevindim.ne güzel bunu başarabilmişim.)
    bir sergiyi, bir filmi yorumlarmışçasına güzel cümlelerini bana döktüğün içinde teşekkürlerimin en büyüğü senin olsun :)

    YanıtlaSil